Postaw na odpowiednie zdjęcie do CV

Poszukiwanie pracy to dla wielu nieprzyjemny temat, jednak jak wiadomo ważnym elementem jest aktualne CV. Na nim z kolei pierwsze wrażenie da się zrobić za sprawą zdjęcia. Zwykle poszukiwania pracy wyglądają tak samo i trudnym etapem jest robienie dobrego CV, a następnie listu motywacyjnego. Fotografię niektórzy traktują po macoszemu, umieszczając nieładne dyplomowe ujęcia. To w pewnym sensie fotografia reklamowa, dlatego musimy dobierać je stosownie do sytuacji. Niektórzy twierdzą, że zdjęcie nic nie zmieni, ponieważ liczy się doświadczenie. Skoro jednak codziennie lubimy oceniać po wyglądzie, dlaczego rekrutujący nie mogliby nas przekreślić nas tylko dzięki zdjęciu.

Jakich zdjęć unikać?

Z doświadczeń rekrutujących, że pojawiają się naprawdę niewłaściwe zdjęcia niekompletnie ubranych dziewczyn i mężczyzn jeszcze imprezowych. Zdjęcie (http://www.kodak.wroclaw.pl/) na luzie wcale nie musi być jednoznaczne z pstryknięciem z zaskoczenia na weselu kuzynki. Inna zasada to aktualność zdjęcia. Na fotografii powinniśmy wyglądać tak, jak pojawimy się na ewentualnej rozmowie kwalifikacyjnej. Wielu poszukujących pracy przesyła swoje CV ze zdjęciem w sepii, a jeszcze inni dodają nietypowe ozdobniki do tła.

Następne treści

Fajne zajęcie odnajdziemy wpisując praca Francja

targi pracy
Dla sporej części ludzi pociągająca jest praca zagranicą

Często jest tak, że ludzie, szczególnie jeśli są dość młodzi, podejmują decyzję wyjechać za pracą, tak by polepszyć własne warunki życiowe. Czasem wyjazd ten ogranicza się do przeprowadzenia się do odległego miasta, nie mniej dość często jest to też praca zagranicą.


Zdjęcie pasujące do stanowiska

Wiadomo, że, gdy kandydat stara się o poważne menedżerskie stanowisko, zdjęcie musi być zdecydowanie oficjalne, dlatego przyda się fotografia korporacyjna Warszawa jest znana z takich: zdjęcie w odpowiednim stroju, zaplanowane przez fachowca i to zwykle zdaje egzamin. Jeżeli nie zagwarantuje kolejnego etapu rekrutacji, na pewno nie będzie dyskredytująca. Z kolei inne raczej artystyczne stanowiska, potrzebujące inwencji twórczej, a nawet „inności”, na pewno potrzebują intrygujących fotografii. Projektantka może przygotować też swój look book, a copywriter agencji interaktywnej może spokojnie zaprezentować się nie tak oficjalnie. Z całą pewnością, jeśli zamierzamy zrobić dobre wrażenie, pochwalić się zdjęciem i zwrócić na siebie uwagę – dobrze umówić się z fachowcem na mini sesję zdjęciową. Najlepsza wizja profesjonalisty może okazać się prawdziwą inwestycją.
Opracowanie: S.D.
2019-08-05 07:04